WHITE, BEIGE AND CORK

poniedziałek, września 28, 2015


Cześć, jak się macie? Tak dawno mnie tutaj nie było, że nie wiem od czego zacząć? Dzisiaj rano  postanowiłam, że trochę dłużej zostanę w domu i coś tutaj napiszę, a przy okazji ogarnę mieszkanie.  Na samym początku muszę wspomnieć, że mamy już jesień ! Nie specjalnie przepadam za chłodniejszymi miesiącami, ale wizja słonecznej jesieni napawa mnie optymizmem.
Z drugiej jednak strony, lubię jesienne kolory...beże, brązy, piękne rudości, szarości...już na samą myśl o dekoracyjnych zmianach w mieszkaniu robi mi się cieplej i weselej.

Jak przed każdą porą roku zmieniamy swoją garderobę, to nadszedł czas na zmianę dekoracji w naszym mieszkaniu.

Jak wiadomo jesienią i zimą dni są dużo krótsze, a w małym mieszkaniu na próżno szukać pięknego dziennego światła, dlatego w tym roku stawiam na jasne kolory!
Jesień, nie jest jedynym powodem wprowadzenia zmian kolorystycznych w naszym domu.
Przez ostatni rok wiele dowiedzieliśmy się o mieszkaniu na 40 m2 i teraz wiemy, jakie rozwiązania były dobrym pomysłem, a które mniej, to samo tyczy się kolorów. W zeszłym roku królowały u nas surowe szarości w połączeniu z czernią i bielą. W tym roku będzie więcej bieli i beżu, a tym samym więcej światła.

Zmiany nie będą radykalne, stopniowo chcę wprowadzać nowe kolory do mieszkania, i tak w zeszłym tygodniu wybraliśmy się do Ikea, bo gdzie indziej szukać fajnych i niedrogich rozwiązań jak nie tam?




Na pierwszy ogień poszły beżowe poszewki na poduchy, które zastąpią wakacyjne precle. Następnie narzuta, drewniana taca, parę paczek świeczek do naszych świeczników, kubeczki z korkowymi podstawkami, dzbanek z kolekcji Sinnerlig, na której punkcie mam totalnego bzika i jeszcze inne dodatki, ale o tym w kolejnym wpisie....


Docelowo planuję :
  • dodać  więcej naturalnych mebli i dekoracji do naszego mieszkania. 
  • Planuję / zobaczymy jak mi to wyjdzie - całkowicie pozbyć się koloru czarnego oraz czarno- białych plakatów, na rzecz wyplatanych makatek lub naturalnych, wiszących drewnianych dekoracji. 
  • Chcę przemalować krzesła i nogi stołu, 
  • ujednolicić kolorystycznie książki, 
  • zrobić ciekawy regał/półki do dużego pokoju, 
  • zmienić szafkę pod TV, 
  • oraz dodać nowe jasne zasłony.
 Mam nadzieję, że uda mi się wszystko zrealizować zanim spadnie pierwszy śnieg :).


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Fajny ten kubek i podstawka do niego, jak domniemam z Ikea :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram się na KONTURY, miło będzie was zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie! Wy jak coś zrobicie to zawsze chwyta mnie za serce :)
    Ślę pozdrowienia!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się bardzo ciekawie :) tylko czy ja się z motyką na księżyc nie porywam - oto jest pytanie :)
      mocno ściskam
      Magda

      Usuń
  4. Ciągnie mnie na kontury i jak zwykle nie wiem jak wyjdzie :/
    A cóż to za zmiana - czerni się pozbyć? Będzie naprawdę jaśniutko :-) I spora lista zadań do pierwszego śniegu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pakuj męża, dzieciaki i przyjeżdżajcie ! a potem do Zoo ( jak będzie ładna pogoda )
      Taki mam plan, żeby czerni się pozbyć, ale jak to wyjdzie? decyzja zapadła, teraz trzeba znaleźć czas i działać :)

      Usuń
  5. Pięknie!!Lubię takie klimaty, choć teraz jestem głęboko zafascynowana różowościami :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie plany brzią ciekawie! Szkoda, że tak daleko do Wrocławia mam...

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa Kontury
    Byłam w marcu trzeba sie wybrać i teraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na Konturach - a ode mnie mała nominacja - http://www.collageblog.pl/blog/kto-pyta-ten-bloger

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że szykują się u Was fajne jesienne zmiany :)
    Choć sama nie mogę wpaść to 3333mam kciuki za bardzoooooo długąąąąąąąąa kolejkę do Waszego stoiska ;)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna misa. Takiej właśnie szukam na pomarańczki :)

    OdpowiedzUsuń