PLAKATY

czwartek, kwietnia 30, 2015

modern hexagon printable art 1

Cześć, jak się macie? parę dni temu przeglądałam internet w poszukiwaniu ciekawych plakatów za free i oto co znalazłam :) 

wallartzen

  • Dziewczyna z głową w chmurach, projektu Laury Amiss link TUTAJ ( wystarczy kliknąć na obrazek w ramce, i wydrukować )
  • Kolorowy Kot, projektu Ashley Percival link TUTAJ
  • Dziewczynka i słoń, projektu Kate Durkin link TUTAJ
  • Różne plakaty ( kliknijcie na obrazek w ramce ) link TUTAJ
  • Piórka link TUTAJ
  • Whatever is lovely link TUTAJ
FeatherPrint-2

l5

Który podoba się Wam najbardziej? Udanego dnia ! 
Magda

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Kolorowy kot jest czaderski! Trochę jakby zmęczony wczorajszą imprezą;) lecę drukować:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. kot mi się z lisem skojarzył heheh
    fajny post
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam problem z rozpoznaniem jaki to zwierz, na początku myślałam że to kot, potem lis a w końcu sama nie wiem :)

      Usuń
  3. O! Super temat :D
    A ja się męczyłam dziś nad wyborem naklejki (by wygrana u baba ma dom nie przepadła) ;)
    Dziewczyna z głową w chmurach jak na razie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja 'dziewczyna z głową w chmurach' już wydrukowana :) też bardzo mi się podoba

      Usuń
  4. Ale super ta dziewczyna z głową w chmurach :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne Magda :) ja ostatnio mam apetyt na heksagonalne kształty, muszę sama pomyśleć o grafice :).
    Ślę pozdrowienia!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też natknęłam się na kilka ciekawych grafik do pobrania m.in. piórka ;)
    Heksagony super, to oczywiste ale dziewczyna z głową w chmurach mnie urzekła bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyna z głową w chmurach Czaderska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń