SPOTKANIE

środa, maja 20, 2015


Cześć, jak się macie? U mnie dzisiaj szaro, buro i deszczowo. Ogrodnicy i działkowcy na pewno się cieszą, ja natomiast jestem w niezbyt dobrym humorze, nawet nie przez deszcz, tylko przez to że jest po prostu zimno :) W dni takie jak dzisiaj, z chęcią wracam do ciepłych i słonecznych dni, tak jak było w weekend. Tydzień temu w sobotę odbyło się spotkanie z blogerami we Wrocławiu, i co prawda nie planowałam żadnego wpisu o tym spotkaniu, jednak dzisiaj przeglądając zdjęcia z tego miłego wydarzenia, no nie mogłam ich nie pokazać. 

Miejsce które wybrała nasza organizatorka czyli Magda Motrenko z wnetrzazewnetrza.pl było świetne. Nie dosć, że można tam dobrze zjeść to samo miejsce jest urocze. Pogoda jak najbardziej dopisała, więc siedziałyśmy na dworze. Muszę przyznać się Wam bez bicia ze nigdy tam nie byłam, a mam tak blisko. 
Ta kawiarenka to świetne miejsce na spotkania z przyjaciółmi,  biznesowe lunche, czy obiady z rodziną. A mowa tu o kawiarni/barze Bułka z Masłem we Wrocławiu, która mieści się przy ulicy Włodkowica 8. 
Zresztą sami zobaczcie jak jest tam pięknie. 



















Na zdjęciach możecie zobaczyć: 
Kasię z gypsylife.pl
Anię z scraperka.blogspot.com
Olę z pieceoflovestudio.blogspot.com
Magdę z simplyhomeabout.blogspot.com/
Dorotę z www.BabaMaDom.pl
Olę z fotobloo.blogspot.com
Ewę z www.utforma.blogspot.com
Dorotę z dorotanaprzedmiesciach.blogspot.com
Elę z CapsellaElli.blogspot.com

Te wszystkie klimatyczne zdjęcia to dzieło Jagody z https://www.facebook.com/Fotoplastykon?fref=ts 

Miłego dnia ! ja zabieram się za tworzenie i wyplatanie nowych makatek.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ze zdjęć też jestem bardzo zadowolona! Fachowiec! :-)
    Pogoda wszystkie moje plany zepsuła! I faktycznie zimno bo robie w garażu i nieźle daje po nogach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są przepiękne ! musiałam je dodać, już sobie powiedziałam, że jak będę miała jakąś ważniejszą uroczystość, dzwonię prosto do Jagody !!! moje też popsuła, ale co zrobić ...
      w domu tez jest co dzisiaj robić :)
      pozdrawiam !!!

      Usuń
  2. Miejsce faktycznie bardzo fajne! Nie dziwię się, że zbiera same pozytywne opinie :)
    Miło było Cię poznać. Do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne miejsce, Ciebie również miło było poznać !
      Do następnego !

      Usuń
  3. Miejsce było cudne ale cała atmosfera spotkania wspaniała dzięki Wam dziewczyny.
    Mam nadzieję do niedługiego zobaczenia
    To trzeba powtórzyć :-)

    OdpowiedzUsuń