Drugie urodziny bloga

poniedziałek, maja 18, 2015



Cześć, jak się macie? Dzisiaj obchodzimy drugie urodziny naszego bloga. I tak się świetnie złożyło że dzisiaj także ukazała się publikacja naszego mieszkania w Dom z pomysłem, link TUTAJ ! jeśli chcecie zobaczyć jak wygląda nasze całe mieszkanie to serdecznie zapraszamy !!! 

Wzięło mnie trochę na wspominki, i pomyślałam że i z Wami się nimi podzielę. Opowiem Wam dlaczego w ogóle zaczęłam blogować i jak to wyglądało.

Pierwszy wpis powstał 18.05.2013 roku, byłam wtedy na ostatnim roku architektury wnętrz i jeszcze mieszkaliśmy w Glasgow, w Szkocji. Na samym początku mojego blogowania byłam tylko ja i dosłownie garstka ludzi, która mnie czytał i odwiedzała, ale mi to wystarczało, to było moje hobby, moja odskocznia. Każdy wpis powstawał po angielsku, z czasem w obu językach, to moje blogowanie wyglądało bardziej jak prowadzenie magazynu o designie, niż pisanie o sobie i swoich zainteresowaniach. I tak to mniej więcej wyglądało przez rok czasu, miałam wzloty i upadki, raz posty były dodawane regularnie, potem dwa razy w tygodniu, a czasami nie pisałam przez cały tydzień bo po prostu nie miałam czasu, albo humoru.


Tak było do czasu kiedy wróciliśmy na stałe do Polski, czyli rok temu. 

Niedługo po przyjeździe dowiedziałam się o blogach wnętrzarskich, o wielu wspaniałych osobach, które pisały o swoich domach, mieszkaniach, lampach, farbach, no o wszystkim co było mi tak bliskie. Wtedy też zaczęliśmy remontować nasze małe mieszkanie i na blogu pojawił się pierwszy wpis z serii DIY - zrób to sam, czułam że w końcu będę mogłam rozwinąć skrzydła, które przez lata były tak jakby podcięte, i to tak naprawdę od tego się zaczęło !!! 

To dzięki Wam liczba odwiedzających znacznie się powiększyła, i nadal wzrasta, od samego początku dostawaliśmy od Was wspaniałe komentarze i maile która dodawały i nadal dodają nam skrzydeł! w niecały rok po przyjeździe otrzymaliśmy wiele propozycji współpracy, wirtualnie poznaliśmy wspaniałe osoby, nasz tekst i zdjęcia zostały opublikowane w gazecie Czas na Wnętrze, pokazywaliśmy swoje tutoriale w Ilobahie Creative Magazine, jeszcze trochę tego było ale nie chcę Was zanudzać, no i żebyście pomyśleli że się chwalę, po prostu bardzo się cieszę !


Kochani za wszystkie odwiedziny i komentarze bardzo, bardzo dziękujemy ! To dzięki Wam tu jeszcze jesteśmy ! i mam nadzieję że na jeszcze trochę zostaniemy :) 


Ściskam Was wszystkich !!!

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Gratuluję rocznicy! Oczywiście na stronkę zajrzę koniecznie :)
    Dobrej nocki, M :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Jeszcze raz sto lat! Obyscie cieszyli nasze oczy pieknym, oryginalnym designem jeszcze dluugie lata :)

    (A te precle... są OBŁĘDNE! haha)

    OdpowiedzUsuń
  3. C U D N I E!!! Bardzo ale to bardzo mi się podoba, z gustem, z pomysłem, lekko i wyjątkowo! Ogromnie podobają mi się przedmioty wykonane przez Was! A pytanko mam, bo nie jestem pewna czy te lampy to Ikeowskie Foto, ale jeśli tak to nie wiem czy dobrze widzę szary kolor? Ja kupiłam srebrne ale z myślą, żeby właśnie malnąć na szary, bo czarnego się bałam, że będzie bardzo znać kurz ;) Gratuluję rocznicy i życzę samych sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, takie komentarze naprawdę dodają skrzydeł :) tak, dokładnie ta ! to ta większa wersja FOTO w kolorze szarym, bardzo polecam ! a co do kurzu, to nie zauważyłam żeby się specjalnie odznaczał.
      ściskam

      Usuń
  4. Na Waszym terenie też pożyczę wszystkiego dobrego! :-)
    Zdjęcia widziałam - całość jest fantastycznie spójna! Zazdroszczę tego!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blog, dziś Was odkryłam i już wiem, że zostanę na dłużej!:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wasze mieszkanie bardzo mi sie podoba:) A w blogowaniu życzę stałego rozwoju i wielu ciekawych współprac!

    OdpowiedzUsuń
  7. mieszkanie bardzo oryginalne przez to takie fantastyczne! jesteście mega pomysłowi i zdolni! wow Design or Breakfast obchodzi już 2 lata - gratulacje! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Monika ! wspaniale się czyta tak miłe komentarze ! aż sama nie wierzę że to już 2 lata :)
      ściskam

      Usuń
  8. To pierwszy post jaki przeczytałam na Waszym blogu ale lecę nadrobić zaległości 😃 pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego 😄

    OdpowiedzUsuń
  9. Precle! Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie mieszkacie. Wszystko tworzy spójną całość, jest ciekawie, niebanalnie a przytulnie zarazem.Łóżko z palet, wieszak na ubrania, pomysły (genialne zresztą) zrealizowane przez Was nadają smaczku, charakteru. Mogłabym się do Was wprowadzić od zaraz;)
    P. S. Powodzenia i sukcesów w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) staraliśmy aby to nieduże mieszkanie odzwierciedlało nasze zainteresowania i z tego co piszesz udało nam się !
      pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Fantastyczne jest to Wasze mieszkanie, normalnie do zjedzenia jak precel na krakowskiej uliczce ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne mieszkanie :) I cieszę się, że rozwijasz blogowe skrzydła, bo bardzo Wam kibicuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na łóżko. Koniecznie muszę to pokazać przyjaciółce :)

    Pozdrawiam,
    A

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł na wieszak. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałem. Z jakiej to jest rury?

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. garderoba mnie urzekla, kolorystyka, minimalizm i dodatki.
    pozdrawim

    OdpowiedzUsuń