Zmiany na blogu - nowa lepsza strona

poniedziałek, listopada 10, 2014

Cześć jak się macie? Opadam z sił... od samego rana staram się ulepszyć nasz blog i tak siedzę już chyba z 6h przed monitorem, coś dodaję i zmieniam w html, jak nie wychodzi to znowu zmieniam i tak w kółko.... tym razem są to zmiany wizualne ! Jak Wam się podoba? bo mi bardzo....już od jakiegoś czasu marzyła mi się jasna, przejrzysta i nowoczesna strona i chyba się udało :)


Od soboty trwają u mnie kuchenne rewolucje, ale nie jedzeniowe ...tylko dekoracyjne !
Powstały nowe szafki na kubeczki, miseczki i inne małe rzeczy oraz drewniany napis EAT. Do zrobienia został nam tylko jeden front i kuchnie będziemy mogli uważać za skończoną.
W środę ruszamy z kolejnymi postami DIY - pokażemy Wam jak zrobić betonową ścianę w mieszkaniu ! 

Udanego tygodnia !

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Fajnie ;) ale poprzedni wygląd nie był zły, no cóż potrzeba zmian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dokładnie czasami zmiany są potrzebne żeby nie popaść w monotonię :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba :)) Jestem na tak!
    Pozdrawiam!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba poprzednia bardziej mi jakoś do Was pasowała :).... Chociaż ten wygkąd jest ładny...ale zmiany są potrzebne i niosą ze sobą sporo pozytywów. Oby jeszcze więcej czytelników zaglądało od tej pory na Waszego bloga. :))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu, zmiany są jak najbardziej potrzebne :) My też mamy taką nadzieję że nowym, świeżym wyglądem oraz treścią oczywiście przyciągniemy nowych czytelników :)
      Pozdrawiam M

      Usuń
  4. nie wiem jak bylo wczesniej ale bardzo mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie się zmienia :) uwielbiam takie przejrzyste blogi i właścicieli, którzy dokładają wszelkich (6h) starań by wszystko było pięknie i idealnie :D
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło :) zwłaszcza że zmian w wyglądzie bloga dokonałam sama, a totalnie się na tym nie znam, Pozdrawiam M

      Usuń
  6. Blog prezentuje się fantastycznie! Z pewnością będę zaglądać tu częściej! Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń