white animals

wtorek, maja 12, 2015



Cześć, jak się macie? w niedziele wybraliśmy się na targi kwiatów do Łosiowa, niedużej miejscowości w woj. opolskim. Same targi to królestwo dla działkowiczów i osób kochających pracę w ogrodzie. Było około 200 wystawców, każdy przyjechał z pięknymi kwiatami, sadzonkami a także meblami - było na co popatrzeć. 
Nie byłam bym sobą gdybym z takich targów wróciła z pustymi rękoma :) zakupiłam parę sadzonek do balkonowego ogródka oraz 'białe zwierzaki' - no nie mogłam się im oprzeć. 
Oprócz zwierzaków dokupiłam też parę sukulentów, które już znalazły swoje miejsce w terrarium. 



białe zwierzaki będą mi służyły jako dekoracja na półkach, stolikach, szafkach i innych miejscach, ogólnie będą podróżować po całym mieszkaniu.



A tak prezentuje się kolejny bukiet z bzu ! Znacie może tą odmianę bzu? chciałabym taki krzaczek posadzić koło warsztatu. Bez uwielbiam, więc dopóki będzie kwitł, będzie się pojawiał w moim mieszkaniu i na zdjęciach. 

Udanego tygodnia kochani ! 
my jedziemy malować warsztat :) 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo fajnie to wszystko razem wygląda! Widzac takie figurki na "straganie" pewnie bym sie nie zachwycila, ale w Twoich stylizacjach sa super. Bardzo cenie u ludzi taki dar dostrzegania potencjalu w zwyklych rzeczach, a Ty go masz z pewnością!
    Zazdroszczę tych targów, musze się rozejrzeć za czyczymś takim niedaleko siebie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukulenty prezentują się pięknie :) W ogóle świetne zakupy!
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta Twoja skóra za stołem wygląda jak mój kot... ciągle się nabieram :-)
    Znajomi wspominami o Łosiowie, ale nie byliśmy przekonani czy jechać i po co. Teraz widzę, że i figurki bym zgarneła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwierzaki faktycznie fajne, ale ja wciąż podziwiam terrarium i nabieram coraz większej ochoty na własne ;)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli się nie mylę, ta odmiana to tzw. bez turecki.

    OdpowiedzUsuń