Szwedzka architektura od Blooc

czwartek, listopada 13, 2014

2

Cześć jak się macie?  wczoraj przeglądając jeden z moich ulubionych blogów natrafiłam na to cudowne mieszkanie, do którego stylizacje wykonała http://www.annaleenashem.blogspot.se/.  Annaleena jest architektem wnętrz, dizajnerem, stylistką mieszkań pod wynajem lub kupno. Jej strona to kopalnia inspiracji! Jeśli oczywiście lubicie minimalistyczny design. Jej projekty pojawiają się w rożnych czasopismach oraz na stronach deweloperów mieszkaniowych dla których stylizuje domy i mieszkania. Blooc jest jednym z nich.

0

12

1

Mieszkanie jest minimalistyczne i skandynawskie :) w stonowanej kolorystyce. Pierwszą rzeczą która wpadła mi w oko są zielone krzesła i liście kwiatów. Coś mi się wydaje że taka zieleń będzie dużym hitem w 2015 roku. 

7

Bardzo podobają mi się skosy, przez co nie duże mieszkanie zyskuje na metrażu i staje się przestronne oraz lekkie .

9

5

1-2



Lubicie takie wnętrza? 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Piękne mieszkanie w kolorach,które lubię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Och powzdycham troszeczkę :))) bardzo mnie urzekło!
    Pozdrawiam Marta :))

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne wnetrze, stylowe, modne, nowoczesne i co najważniejsze w moich kolorach! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. O K N A!! marzenie.
    sypialnia - zakatek spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie urządzone mieszkanie, mój ulubiony styl.

    OdpowiedzUsuń