KONTURY 2015

poniedziałek, listopada 23, 2015

zdj. archemon.com

Cześć, jak się macie? Dzisiaj chciałabym Wam pokrótce opisać swoje wrażenia po trzeciej edycji targów sztuki użytkowej KONTURY. Co prawda targi odbyły się ponad dwa miesiące temu, (dokładnie 3 października), ale dopiero teraz znalazłam czas na napisanie paru zdań.

Ta edycja była dla nas dość nietypowa i wyjątkowa, ponieważ tym razem byliśmy wystawcami a nie oglądającymi. Muszę Wam powiedzieć, że stres przed targami był naprawdę spory. W pracowni wióry leciały, bo nie chcieliśmy przyjechać z pustymi rękoma, więc przez ponad tydzień czasu trzaskaliśmy nasze produkty. Na ostatnią chwilę własnoręcznie wycinaliśmy wizytówki, tzn. W. je wycinał do 5 rano, a o 9 jechaliśmy się wystawiać. Dlaczego własnoręcznie je wycinaliśmy? bo za późno wysłaliśmy je do druku .....także tak......ale były! i wcale nie takie złe :)

Z tego co pamiętam wystawców było więcej niż w poprzedniej edycji, jednak na tej trzeciej czegoś mi zabrakło, co było na drugiej i pierwszej - a mianowicie tego całego szumu wokół targów. Tegoroczna 3 edycja była bardzo kameralna, takie odniosłam wrażenie i bardzo mało rozreklamowana! Czyżby pomysłodawcy i współorganizatorzy zapomnieli o promocji ? jeśli chodzi o tą kwestię to nie byliśmy sami, po rozmowach z innymi wystawcami doszliśmy do tego samego zdania - było dość kiepsko. O poprzednich edycjach huczało w sieci, blogerzy rozpisywali się w social mediach, a przed ostatnia  trzecią edycją była ciszszszszaaaaaa...... Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie lepiej ! trzymam za to kciuki, bo ogólnie impreza jest fajna i cel super- czyli promocja polskich firm i polskiego rękodzieła!

A tak wyglądało nasze stoisko :)





od lewej kolderka.net z pięknymi ręcznie szytymi zabawkami dla dzieci i po prawej cotton badger i ich stemplowane mięciutkie poduchy.






P.S dziękujemy wszystkim, którzy przyszli się z nami przywitać, powiedzieć 'cześć', czy po prostu pooglądać nasze produkty ! senkju

 www.miloshopshood.com

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Stoisko prezentowało się prześlicznie! Bardzo żałuję, że nie mogłam być na tej edycji... Z przyjemnością na następnej Was odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) w takim razie trzymam za słowo i do zobaczenia !

      Usuń
  2. Super! Piękne mieliście stoisko! A co do promocji - hmm, jako wystawca również kilka słabo rozreklamowanych targów przeżyłam, więc wiem, o co chodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) momentami było dość nudnawo, ale ..... liczę na lepszą przyszłą edycję :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) starałam się jak mogę, żeby na 2m2 wystawić wszystko to co chciałam :)

      Usuń
  4. Wasze stoisko wyglądało uroczo. Szkoda, że nie mogłam zobaczyć na żywo. :)

    OdpowiedzUsuń