DIY zawieszka 'fazy księżyca'

sobota, stycznia 31, 2015


Cześć, jak się macie? Parę dni temu opublikowałam post, w którym polecałam Wam
6 projektow DIY do sprobowania i.....zrealizowałam dwa z nich ! a dokładnie 1 i 3.
  • Pierwszym projektem, który zrobiłam była zawieszka z fazami księżyca, na oko wydawała się bardzo łatwa, ale okazało się, że było z nią więcej zabawy niż z projektem nr.1
Oczywiście poczyniłam pewne zmiany i zamiast dwóch kolorów modeliny użyłam gliny samoutwardzalnej, która lepiej wyglądała po zawieszeniu. Aby nadać zawieszce ten marmurkowy efekt, wykorzystałam do tego celu poduszkę pieczątkową, na której odbiłam poszczególne elementy. 

Udanego weekendu ! 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł :) Dobry rownież do dziecięcego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie się udało! A ja poległam i dziewczyny zgarnęły plastelinę :-)
    Ale jest w zanadrzu inny pomysł ma DIY z księżycami więc kiedyś się zamknę i nie oddam materiałów, póki nie zrobię całości :)
    Subtelny dodatek. I to co ostatnio lubię coraz bardziej - wypełnia ściany a nie podłogi :)

    OdpowiedzUsuń