SZYBKIE I PROSTE ŚNIADANIE

czwartek, lutego 05, 2015


Cześć, jak się macie? dzisiejszy dzień rozpoczęłam śniadaniem, prostym, szybkim, nie wymagającym dużego przygotowania, zazwyczaj jest na odwrót, czytam nowinki ze świata designu a potem jem śniadanie. " some people start their day with coffee/breakfast I start my day with DESIGN". Postanowiłam także, jako że w nazwie bloga figuruje Breakfast, dodawać nasze śniadania na bloga, a może nawet całe obiady z deserem? 


Jak już pisałam śniadanie bardzo proste ! Na opiekacz Panini Breville położyłam zwykły biały chleb /oryginalnie panini robi się z ciabatty, ale możecie zastąpić jakim chcecie/ na pierwszy tost poszły obrane pieczarki i ser - taki standard, na drugi za to położyłam podpieczony bekon z pokrojonym w plastry serem pleśniowym Brie - takie tosty albo panini jadaliśmy w Szkocji, także tam się ich nauczyliśmy - są pyszne ! musicie spróbować !

Sałatka - też prosta, umytą rukolę mieszamy z odrobiną oliwy z oliwek, doprawiamy solą i świeżo mielonym pieprzem, na sam koniec obieramy marchewkę i 'obieraczką' robimy takie długie plastry, całość mieszamy i gotowe ! 



SMACZNEGO ! 


You Might Also Like

0 komentarze