WALENTYNKI

czwartek, lutego 19, 2015




Nie jestem zwolenniczka, ani przeciwniczką Walentynek, bo każda okazja do spędzenia miłego dnia razem jest dobra. Cała walentynkowa sobota była bardzo spontaniczna, a ja miłe zaskoczona, bo nie spodziewałam się takich atrakcji. Były róże, ręcznie malowane kartki, piękny prezent z Intimissimi, ulubiona perfuma. Jednak nie to okazało się być główną atrakcją. 

Więc gdzie spędziliśmy ten dzień? 



Walentynki spędziliśmy w ......ZOO ! a tak w ZOO. W tym roku Wrocławskie Zoo obchodzi 150 rocznicę swojego istnienia i z tej okazji postanowiliśmy także zobaczyć nie dawno otwarte AFRYKARIUM


Afrykarium to kompleks przedstawiający różne ekosystemy związane ze środowiskiem wodnym Czarnego Lądu. Łącznie znajduje się tu 19 basenów i zbiorników przedstawiających m.in. rafę koralową Morza Czerwonego, hipopotamy nilowe, ryby słodkowodne jezior Malawi i Tanganiki.
Zwiedzanie Afrykarium zaczyna się od terenów piaszczystych plaż Morza Czerwonego. Ścieżką schodzi się pod powierzchnię morza, gdzie można obejrzeć różnorodne rafy koralowe. Tutaj, w akwariach, pływa ponad 20 tys. ryb. Następnie szlak prowadzi zwiedzających nad okolice Nilu, do wielkich jezior Malawi i Tanganika.
W części pawilonu Dżungla nad rzeką Kongo można zobaczyć krokodyle oraz w osobnym basenie - jedyne w Polsce - manaty, roślinożerne ssaki, zwane także morskimi krowami.
Kolejną z atrakcji jest wybieg z tońcami afrykańskimi, czyli maleńkimi pingwinami oraz największy z basenów, który stał się domem kotików. 


Widok z tunelu na rekiny




bardzo zainteresowana płaszczka



piękna i bardzo gorąca Dżungla 





moja ulubiona torebka Longchamp, świetnie się sprawdza na spontaniczne wyjazdy / 
śpiące manaty



Jak Wam się podoba Wrocławskie Zoo? kto już był, albo się niedługo wybiera ? 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Zdjęcia piękne! Mnie zoo nie rajcuje, ale moje dziewczyny baardzo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko ile ja w Zoo nie bylam!! Recznie malowane kartki, piekne !!
    Ania, Yay or Nay Interiors

    OdpowiedzUsuń