KOLORY JESIENI i rabat w sklepie dawanda -15 %

poniedziałek, października 12, 2015


Coś mi się wydaje, że mamy już po jesieni. W tym roku trwała aż.... 2 tygodnie :) Z tego co słyszę na instagramie i widzę za oknem, padał już śnieg  i temperatury spadły poniżej 5 stopni Celsjusza.
Także tak... zamiast cieplejszych jesiennych kurteczek, wyciągnęłam już zimowe swetry i szaliki. 

*
 Jesień i zima w Manufakturze Miło będzie P A S T E L O W A. 
Już niedługo do sklepiku zawitają nowe aparaty oraz inne przedmioty nad którymi pracujemy.
Oprócz tego bierzemy udział w akcji na dawanda od dzisiaj czyli 12.10 do 19.10 wszystkie produkty z Manufaktury są przecenione o 15% ! ! !
Serdecznie zapraszamy










moja nowa miłość - F I G I
deseczka LAUTA -15%








Podczas sesji, mój mały pomocnik grzecznie patrzył na to co robię, ale jak odwracałam wzrok zjadał liście :) hihi
INSTAGRAM



12.10 do 19.10 wszystkie produkty Manufaktury są przecenione o 15% ! ! !

LINK DO SKLEPU

udanego tygodnia !

You Might Also Like

7 komentarze