Free Halloween tags

czwartek, października 30, 2014


Cześć już jutro Halloween !!!  A ja organizuje swoje pierwsze Halloween-owe przyjecie w domu ! Latam jak oparzona, chcę tyle zrobić ... mam wszystko zaplanowane, dekoracje, przekąski.. a czas leci tak szybko.  Z tej okazji postanowiłam zrobić dodatkowe dekoracje na swoje 'straszne' ciasteczka i muffinki, które jutro mam zamiar piec. 
Grafiki są w PDF wiec można je łatwo wydrukować, wyciąć a potem przykleić do wykałaczki i wbić w ciastko. 
Link do wydruku https://drive.google.com/file/d/0By2lkFwCSbz4b21DRnFhRVBXTTQ/view?usp=sharing

Dajcie znać czy link działa 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. U mnie dynia już czeka na trepanacje hihi tylko nie wiem czy nie wybrałam takiej ze skórą jak na słoniu ;) udanej imprezy. P.s. Będą jakieś fotki po party? Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Boooo...straszy tu u Was dziś! :) Super pomysł z tymi grafikami - szkoda, że przyjęcie halloweenowe miałam tydzień temu - bo na bank bym wykorzystała te chorągiewki :) booooo....

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo super, świetnie Ci wyszły. Link działa. :) Udanego przyjęcia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola rozbawiłaś mnie swoim wpisem ! przypomniała mi się podobna sytuacja, w zeszłym roku, za żadne skarby nie mogłam wyciąć w swojej dyni zębów i tak zostały same oczy...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Kasia za miłe słowa, udanego halloween
    ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki Ania za info ! nigdy wcześniej nie dodawałam plików PDF dlatego pytałam :) również życzę udanego dnia / imprezy?

    OdpowiedzUsuń