GOAT STORY MUG FOR COFFEE LOVERS

czwartek, grudnia 18, 2014



I love featuring amazing products on my blog ! and this product is genius ! I'm not a coffee lover but it would be perfect for the hot chocolate too ! 

Goat is a practical and sustainable mug by desnahemisfera, it's also BPA free, leakproof and, it simply turns to stable stand, thanks to the leather holder. 
Goat mug, not only tells you the original story of coffee, but also helps you drink every last drop. 


desnahemisfera goat mug coffee

desnahemisfera goat mug coffee

desnahemisfera goat mug coffee

The Goat Mug it's perfect for every day use, thanks to the two strap set -short and long- that allows carrying your favorite coffee attached to your bag or draped across the body while walking with grocery bags or talking on the phone. 

desnahemisfera goat mug coffee

desnahemisfera goat mug coffee

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Taki był zamysł, żeby ten post był w języku angielskim ? Trochę dziwnie biorąc pod uwagę, że wcześniejsze są po polsku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, często zaglądam i jakoś zawsze trafiałam na te po polsku, ale to i tak dziwne, bo jak ktoś nie zna angielskiego, bądź polskiego to części postów nie przeczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, dlatego niektóre posty pisane są od razu w dwóch językach, ten napisałam po angielsku, bo statystycznie więcej osób z zagranicy czyta o takich rzeczach :)

      Usuń
    2. Mam wrazenie,ze ktos na sile sie czepia ;) Moje sa w 2ch jezykach. Ale nie zawsze tez tlumacze. Twoj blog, Twoj przekaz, Ty wiesz kto czyta! Nie przejmuj sie konkurencja ;)

      Usuń
    3. Dzięki :) nie przejmuje się bo zawsze znajdzie się jakaś osoba, której coś nie będzie pasowało :) tak to już jest ....hihi

      Usuń
  3. Niesamowity... Ja podobnie jak ty miłośniczką kawy nie jestem,ale uwielbiam ciepłą czekoladę.
    Pozdrawiam
    Ps jakiś czas temu odkrylam waszego bloga,dzięki IG...przeczytalam od a do z...jest super.:-

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kawę i jazdę na rowerze, który w miesiącach lenio-wiosennych jest moim głównym pojazdem:) więc jak dla mnie to idealne rozwiązywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A wracajac do kubka! Rewelacyjny! Nie dokonca jestem przekonana do jego funkcjinalnosci bo jednak gdy czasem trzeba szybko odstawic, polozyc- np w tramwaju na siedzenie to zanim wyciagnie sie podstawke to zajmie, no ale ponoc jest nieprzemakalny. Kupilabym :)

    OdpowiedzUsuń